2014. szeptember 20., szombat

6. Kokkola - Villa Elba

Újra jelentkezem :)

Először is, teljesen meg vagyok lepődve azon, hogy mennyien olvassátok a blogomat, volt olyan nap, amikor több mint 300 látogató volt :O you are sooooo amazing <3

Csütörtökön megérkeztem Kokkolába, ahol a vasútállomáson a karbantartó bácsi várt és elhozott az itteni youth centerbe, amelnyek a neve Villa Elba. Gyönyörű ez a környezet, van itt valami Finnországban, amit már azóta érzek, hogy leszálltam a repülőről, valahogy mindenből a nyugalom sugárzik. Persze a környezet is gyönyörű, itt vagyunk a Balti tenger partján, egy nagy erdő mellett, tényleg gyönyörű minden.


Csütörtökön a résztvevők közül még csak négyen voltunk itt: egy görög lány, egy cseh és egy osztrák srác. A fiúk szállása az Öreg Villa, ami egy 120 éves épület, egy család nyaralója volt. Nagyon szuper, egyedül a tusoló hiányzik belőle, de azt a szomszédos szauna épületében meg tudjuk oldani :)


Pénteken megérkeztek a többiek is és elkezdődött a tréning. Közel 60 résztvevő van, ami elég sok, de a helyi szervezők nagyon jól menedzselik a helyzetet, nagyon szuper programok vannak. Napközben kisebb csoportokban dolgozunk, tanulunk, délután különböző versenyek vannak. Eddig két verseny volt, és mind a két nap a nyertes csapatban voltam. Pénteken nyertem egy jégkrém-kupont, ma pedig egy frizbit. :)

Rengeteg program van még előttünk, csak szerdán vagy csütörtökön indulok tovább Inariba.
Na igen, Inari :) Én leszek az önkéntesek közül legészakabbra, sokan jelezték, hogy majd meg szeretnének látogatni, úgy érzem, hogy nem nagyon fogok itt unatkozni :) Arról pedig, hogy milyen jó is itt a csapat, csak annyit, hogy már szerveződött egy facebook csoport és már szervezik, hogy akik karácsonykor nem mennek haza, valahol összejöjjenek és együtt ünnepeljenek :')


Mára ennyit, hamarosan újra jelentkezek :)
Köszi, hogy olvastok ;)

ui.: Itt a házaknak nevei vannak, és találtam egy házat, aminek ugyanaz a neve, mint egy számomra nagyon kedves embernek, aki remélem, hogy nagy szeretettel vár otthon :) üzenem neki: a kulcs már nálam van ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése