2014. szeptember 1., hétfő

1. Mi ez és miért?

Sziasztok!
Szeretettel köszöntök mindenkit az új blogomon, amelyet azért hoztam létre, mert hamarosan 5 hónapra Finnországba költözök, ahol egy ifjúsági központban fogok dolgozni önkéntesként. Megpróbálok majd viszonylag gyakran írni ide, megosztani az élményeimet.

Vasatokka, itt fogok dolgozni

Amint láthatjátok, egy gyönyörű helyen leszek, bár ebben a formában viszonylag keveset fogok látni a helyből, mivel a téli időszakot fogom ott tölteni. Izgulok nagyon, de tudom, hogy minden rendben lesz és életem egy meghatározó szakaszát magam mögött hagyva fogok majd hazatérni.

Miért?

Sokan kérdezték már tőlem, hogy miért megyek és miért pont ide. Nem egyszerű, de megpróbálom megfogalmazni. 
Talán májusban jött el az az idő, amikor azt éreztem, hogy itt az ideje, hogy egy időre váltsak és ne a megszokott mindennapokat kövessem. Pár évvel ezelőtt már egyszer megpróbáltam magamnak EVS projektet (majd valamikor azt is leírom, hogy mi ez az EVS) találni, akkor nem jártam sikerrel. Idén májusban elhatároztam, hogy újra keresgélek és pár héten belül fogok egy projektet találni magamnak, sikerült! Mindenképpen valahova északra szerettem volna menni, az annyira más, teljesen új dolgot szerettem volna kitalálni. Mirva, a fogadó szervezetem kapcsolattartója nagyon segítőkész, minden kérdésemre készséggel válaszol, pedig tudom, hogy sokat kérdezek... :) Nóri, a Messzelátó Egyesület EVS koordinátora is rengeteget segített, ők a küldő szervezetem. Hálás köszönetem nekik!

Elsőre talán elég is ennyi, remélem, hamarosan jelentkezem! Ha esetleg bármi kérdésetek van, akkor azt bátran tegyétek meg kommentekben!

A repülőjegyem már megvan, hamarosan indulás! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése