2014. szeptember 17., szerda

3. Megerkeztem Finnorszagba!

Sziasztok!

Vegre itt vagyok, hajnalban megerkeztem, bar itt az orszagon belul meg sokat fogok utazni. Jelenleg egy kedves ismerosomnel vagyok valahol Tampere mellett, holnap pedig tovabb utazok Kokkolaba.

A repulout viccesen es kis kesessel indult, mivel a szemelyzetnek nem sikerult megszamolnia, hogy hanyan vagyunk a gepen. Negyen szamoltak at, de mindenkinek mas eredmeny jott ki, ezert volt egy kis kesedelem. Most eloszor utaztam a Norwegian legitarsasaggal, de nagyszeru volt. Mar az utazas elott nagyon jol esett, hogy nem foglalkoztak azzal, hogy kicsit tulsulyos volt a csomagom. Utazas kozben lenyiltak kepernyok es kulonbozo filmeket vetitettek, volt Kengyelfuto Gyalogkakukk, rovid vigjatekok, filmmuveszeti iskolak vizsgafilmjei, de a kedvencem megis az volt, ami a Kesz Atveres Show-hoz hasonlo, de itt az utcan gyerekek viccelnek meg felnotteket. Konnyesre nevettem magam :)))
Mar a gepen volt egy kellemes csalodasom a finnekben. A cabin crew finn volt, es valamiert en arra szamitottam, hogy nagyon komolyak lesznek, ehelyett vegignevettek az egesz utat, felszabadultak voltak, kozvetlenek, nagyon szimpatikus csapat.

Miutan Helsinkiben leszallt a gep, busszal utaztam tovabb. Ahogy kijottem a repterrol, rogton ott volt a buszpalyaudvar, hamar megtalaltam a megallot is, a busz menetrendjehez pedig orat lehetne igazitani. A buszon sajnos nem nagyon beszeltek angolul, de egy papirra felirva megmutattam, hogy hova szeretnek menni es nagyon segitokeszek voltak, kezzel-labbal mutogattak :)
Hajnal fel 4-kor megerkezett a buszom, Szilvi mar ott vart, autoval elhozott hozzajjok, itt mar vart a pihe-puha agyiko. Sikerult egy jo nagyot aludjak, majdnem delben keltem fel.
Most, mikozben ezt a bejegyzest irom, be van kapcsolva a tv, amiben valami teleshop megy, valamilyen keramia talat szeretnenek az emberekre rabeszelni. Neha hangosan felnevetek, annyira vicces ez a nyelv, remelem sokat tudok belole tanulni amig itt vagyok!

Mara ennyi, holnap utazok tovabb, ma delutan pedig meg talan szetnezek a kornyeken. Remelem hamarosan tudok ujra jelentkezni.

Az ekezetek hianya miatt bocsi, de nehezen igazodok el a finn billentyuzeten...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése