2014. október 2., csütörtök

8. Vasatokka, az első munkanapok

Végre eljött ez a hét is, végre tényleg munkába álltam. Kedden megérkezett Mirva, akivel már hónapok óta tarjuk a kapcsolatot, és elmondta, hogy miket fogok csinálni.

Vasatokka Youth Centre:



Már aznap kipróbáltuk a GPS túra nevű programot, ami abból áll, hogy kap a vendég egy készüléket, amibe különböző pontok koordinátái vannak betáplálva, azokat az erdőben meg kell találni, itt dobozok vannak, bennük kérdésekkel. Ha minden kérdést megtaláltál, akkor visszatérhetsz a táborba :) A túra alatt pedig csodás helyeken jártunk :)



Még aznap, kedden este eljött az, amire már nagyon régóta vártam, végre láthattam az északi fényt!!! hihetetlen volt az egész. Nagyon gyorsan mozgott, olyan volt mint ha zölden lángolt volna az ég. Az alábbi képek nem a legjobb minőségűek, de az élmény, amihez társítom őket, az egyik legnagyobb.








Szerdán délelőtt Eveliinával és Melissával, a két finn gyakornoklánnyal elkezdtünk programokat gyártani a délután érkező norvég gyerekcsoportnak.





Délután végre megérkezett a csoport, mi pedig 3 órás sportprogramot tartottunk nekik. Én legalább annyira élveztem mint ők :)


 Ja igen, ezt nem is mondtam, hogy ilyen szuper kis sportcsarnokunk van itt :) (és igen, én is kipróbáltam a mászófalat :P )

Ma a csoport múzeumban volt, mi pedig itt készültünk programokra, én pedig lelkesen tanulom a nyelvet :)

Holnap délelőtt még a csoportnak tarunk pár szabadtéri programot, aztán miután elmennek, én megyek Ivalo városba hivatalos ügyeket intézni :)

Hétvégén lehet, hogy újra írok! Sziasztoook!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése